  • Data: 2017-02-01 21:13:56
    Temat: Re: Przestepstwo wyborcze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-02-17 o 20:20, J.F. pisze:

> [...]

    Moim zdaniem nie warto. Mające wpływ na wynik oszustwo "na flaszkę" w
    mojej ocenie możliwe jest li tylko przy wyborach samorządowych. Tu, by
    zostać radnym, to bywa, że wystarczy 200~300 głosów. No więc
    kilkadziesiąt oszukańczych głosów faktycznie może mieć jakieś znaczenie.

    Przy wyborach do Sejmu, Senatu czy na Prezydenta RP, to jest to kwestia
    jakiś milionów głosów, czy setek tysięcy. Sądzę, że na tym poziomie, to
    bardziej liczy się "pozycjonowanie" na liście, czy odpowiednia
    "kampania". By skołować "za flaszkę" tysiące głosów, to by o tym musiało
    wiedzieć pewnie kilkadziesiąt osób i wcześniej, czy później skończyłoby
    to się jakąś "zadymą".