    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przerobiona legitymacja szkolna.
    Date: 20 Mar 2003 15:00:36 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "Artur Witkowski" <w0rf@_nospam_.wp.pl> pisze w
    news:b5ckgk$dk1$1@cs.magma-net.pl:

    > Powiedzeli mu ze jest oskarzony o falszerstwo. Spisali
    > go i na tym sprawa sie skonczyla. Zastanawia sie on teraz
    > co mu grozi.

    Kiedy to bylo? Bo wlasciwie z tego co mowisz to raczej wyglada, ze sprawa
    rozeszla sie po kosciach. Przeciez tak jak mowisz legitymacja byla stara
    bez zdjecia nie podbita, czyli byla w sensie waznosci bezwartosciowa, Twoj
    kolega mogl sobie rownie dobrze ja przerobic dawno po tym jak stracila
    okres waznosci, pozatym nie zostal zlapany na poslugiwaniu sie ta
    legitymacja. Slowem przerobil dokument ktory z racji uplywu swojego terminu
    waznosci nie mial juz zadnej mocy, ale zostawmy bo jak dotychczas nie jest
    to priorytetowa kwestia. Druga sprawa jest taka, ze to iz policjanci kogos
    sobie "spisali" nic nie znaczy robia to przy kazdej mozliwej okazji
    poniekad slusznie. Robia to tylko po to zeby miec jakis punkt zaczepienia.
    Jak np. zoabacz kilku podpitych mlodych ludzi ktorzy ida sobie ulica troche
    halasujac ale nie tak zeby narazic sie na lamanie przepisow spisuja ich po
    to, ze np. jak jakas godzie pozniej ktos na trym tereni dokona wlamania to
    oni juz maja jakies dane i moga od czegos zaczac. Tyle co do spisania.
    Trzecia kwestai jest taka, ze z tego co piszesz nie wynika zeby policjant
    zabral ta legitymacje, zeby pozniej odbyly sie jakies przesluchania.
    Przeciez to jest podstawowy dowod zalozmy, ze ten Twoj kolega jest
    przestepca i co ? Policjanci lapia go z narzedziem zbrodni w reku, spisuja
    sobie do kajecika i puszczaja wolno do tego z ta legityamcja w reku?
    Dobrze, ze jeszcze wyroku nie wydal w tym PUBie ;). Tak samo z
    formulowaniem zarzutow, dobrze, ze nie powiedzial temu Twojemu koledze, ze
    jest winny i nie kazal mu sie juz zglosic do wiezenia na odbycie wyroku.
    ;)) Moim zdaniem cala sprawa rozeszla sie po kosciach, a tak na marginesie
    to ten glina musialby byc niezlym dupkiem zeby z podwodu glupiej,
    niewaznej, przeterminowaje, pozbawionej zdjecia legitymacji robic afere.

    --
    huski
    h...@i...pl