    From: "b.k." <n...@a...em>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Date: Thu, 31 Dec 2009 15:59:48 +0100

    > Nie musisz. Możesz realizować dotychczasowe ustalenia, czyli pewnie
    > dowozić
    > je w okolice obecnego miejsca zamieszkania (albo iść na udry i grać
    > dzieckiem swoje gry).

    Z jakiej racji ja mam dowozić dziecko? A jeśli nie mam prawa jazdy? A jeśli
    jestem w ciąży? Ojciec dziecka ma prawo do widzenia się z nim i nikt nie
    powiedział gdzie, wiec dlaczego nie może być to okolica zamieszkania? Czy
    problemem jest nocleg w hotelu?

    > Ma o tyle znaczenie, że po Twojej stronie zaistniały przesłanki do zmiany
    > postanowień (ale możesz iść na udry i grać dzieckiem swoje gry).

    > Dziecko też ma swoje życie, na razie regulowane obecnym wyrokiem.
    > Jednostronnie chcesz je zmienić. Wybacz, nie tak wygląda wykonywanie
    > opieki
    > nad dzieckiem...

    ??? Nie tak wygląda wykonywanie opieki... Jasne, wszystko jasne, już kiedyś
    słyszałam jak ojciec dziecka prał mózg dziecku, jaka to ja zła matka
    jestem.... Tu widzę podobny charakterek biednego tatusia, którego kbieta
    miała czelność zostawić...

    > Ale zamierzasz, stanem faktycznym.

    Nie, nie zamierzam, zamierzam się przeprowadzić i co 2 weekend ojciec
    dziecka ma dziecko dla siebie, co 2 święta naprzemiennie i pół wakacji
    jednych i drugich.

    > Ty - tak; dziecko - niech oceni to sąd, skoro wolisz nie oglądać gęby
    > swojego ex-partnera kosztem dobra dziecka

    Na widzenia dziecka z ojcem odprowadza dziecko i odbiera mój mąż, nie raz
    zostałam przez ojca dziecka wyzwana i zaatakowana fizycznie, bo dziecko
    zepsuło JEGO zabawkę itd itp. To Sąd właśnie zdecydował, że miejscem
    zamieszkania jest z każdorazowo miejsce zamieszkania matki, to cytat z
    wyroku rozwodowego.

    > I już to powinno podlegać ocenie sądu, jako przesłanka, która być może
    > zmniejszy szanse dziecka na optymalny rozwój...

    Co Ty bredzisz??? Przeprowadzam się do kilkunastotysięcznego miasteczka,
    blisko większego miasta, nie biorę dziecka na wieś w Bieszczady. Wynoszę się
    z obrzydliwego, dużego miasta z samego centrum pełnego tramwajów, busów i
    samochodów.

    > Wyobraź sobie, że to ojciec dziecka sprawuje opiekę nad dzieckiem i z
    > uśmiechem informuje Cię, że wyprowadza się z nim/nią na wieś 300 km od
    > dotychczasowego miejsca zamieszkania, a dojazd komunikacją zbiorową
    > zajmuje
    > 9 godzin w jedną stronę...

    No i? A wyobraż sobie jak dziecko mieszka w innym kraju, albo w Szczecinie a
    tatuś w Krośnie... Życie!