  • 1. Data: 2003-11-12 18:45:20
    Temat: Przepisy PPOŻ i papierosy
    Od: "atri" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Czy w piwnicy bloku mieszkalnego można palic papierosy, mam straszny problem
    z zarządem wspólnoty mieszkańowej, który ma "kanciape" w piwnicy budynku i
    wszyscy kopcą papierosy, a przez otwarte drzwi od piwnicy cały smród idzie
    klatką na moje czwarte piętro :( ja i moja dziewczyna nie palimy, i
    strasznie nam to przeszkadza, żadne proźby groźby nie skutkują, wiec
    pomyślelem ze może przepisy przeciw pożarowe coś pomoge, wezwę ze 2 razy
    straż pożarna i myśle że ich wykurze :)

    dzieki za pomoc

    pozdrawiam niepalący

    Pawel Zaniuk

  • 2. Data: 2003-11-12 20:26:23
    Temat: Re: Przepisy PPOŻ i papierosy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym raczej potraktował klatkę schodową jako miejsce publiczne i w
    kierunku wykroczenia polegającego na paleniu w miejscu publicznym szedł.
    Ale boję się, ze to walka z wiatrakami.

  • 3. Data: 2003-11-12 20:52:09
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bou5n3$qm9$7@news.onet.pl

    > Ja bym raczej potraktował klatkę schodową jako miejsce publiczne i w
    > kierunku wykroczenia polegającego na paleniu w miejscu publicznym szedł.
    > Ale boję się, ze to walka z wiatrakami.

    Ja z kolei bym to potraktował jako "zwykłe" *pieniactwo*
    Komu o zdrowych zmysłach może przeszkadzać palony
    w *piwnicy* pięć pięter (piwnica + 4 piętra) niżej papieros?.
    (czy nawet 10 papierosów naraz!)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

  • 4. Data: 2003-11-12 23:11:19
    Od: "atri" <a...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Andy_K.
    > "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

    masz ciekawy poglad na to, ale chyba niewiesz co to znaczy schodzic 4 pietra
    w zadymionej klatce schodowej

    nie pozdrawiam

    atri

  • 5. Data: 2003-11-12 23:36:18
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka@QWA_NIE_SPAMUJ.selen.lt>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Ja z kolei bym to potraktował jako "zwykłe" *pieniactwo*
    > Komu o zdrowych zmysłach może przeszkadzać palony
    > w *piwnicy* pięć pięter (piwnica + 4 piętra) niżej papieros?.
    > (czy nawet 10 papierosów naraz!)

    Niestety jestes w grubym bledzie, i zapewne sam palisz jak smok ;P
    U mnie sytuacja jest podobna. Tez mieszkam na 4 pietrze. Tyle, ze
    administracja zajmuje caly parter. Maja wydzielona palarnie, ktora tylko
    poprzez nieszczelne drzwi laczy sie z klatka schodowa w ktorej jest moje
    mieszkanie. Sam rzucilem palenie kilka lat temu i smrod z ich palarni
    jest dla mnie ( a rowniez dla innych mieszkancow) bardzo uciazliwy. Dym
    leci kanalami wentylacyjnymi a takze przez drzwi z klatki.

    O B R Z Y D L I S T W O !!!

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 6. Data: 2003-11-13 00:31:19
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    chyba niewiesz co to znaczy schodzic 4 pietra
    > w zadymionej klatce schodowej

    bardzo Ci wspolczuje tej meczarni. przy okazji - czy zaspokoisz moja
    ciekawosc?
    ile tam pracuje osob? (w administracji oczywiscie)??

  • 7. Data: 2003-11-13 07:49:14
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "atri" <a...@S...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bouemk$878$1@inews.gazeta.pl

    > [..................]
    > masz ciekawy poglad na to, ale chyba niewiesz co to znaczy schodzic 4
    > pietra w zadymionej klatce schodowej

    Swój pogląd opieram na niedowierzaniu iż kilka paierosów
    może w uciążliwy sposób zadymić pół piwnicy i całą klatkę
    schodową. Przecież w tej piwnicy nie siedzi Lepper i nie
    pali opon.
    Jeśli jednak jestem w błędzie to powinieneś "pertraktować"
    z winowajcami sugerując im jakieś rozsądne wyjście np.
    niech wychodzą palić *przed klatkę schodową* lub jeśli
    mają tam okno niech je otwierają.
    Jeśli nie dojdziesz do "ugody" to zawsze możesz wezwać
    lub tylko postraszyć wezwaniem straży miejskiej. Klatka
    schodowa to dobro wspólne_publiczne więc pewnie mogą
    interweniować?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź takim, abyś nie musiał czerwienić się sam przed sobą... "

  • 8. Data: 2003-11-13 08:38:15
    Od: "atri" <a...@S...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl> napisał w wiadomości
    > chyba niewiesz co to znaczy schodzic 4 pietra
    > >
    > bardzo Ci wspolczuje tej meczarni. przy okazji - czy zaspokoisz moja
    > ciekawosc?
    > ile tam pracuje osob? (w administracji oczywiscie)??

    6 osob, palacych nalogowo jednego za drugim, :(

    pozdrawiam

    atri