  • Data: 2003-11-13 07:49:14
    Temat: Re: Przepisy PPOŻ i papierosy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atri" <a...@S...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bouemk$878$1@inews.gazeta.pl

    > [..................]
    > masz ciekawy poglad na to, ale chyba niewiesz co to znaczy schodzic 4
    > pietra w zadymionej klatce schodowej

    Swój pogląd opieram na niedowierzaniu iż kilka paierosów
    może w uciążliwy sposób zadymić pół piwnicy i całą klatkę
    schodową. Przecież w tej piwnicy nie siedzi Lepper i nie
    pali opon.
    Jeśli jednak jestem w błędzie to powinieneś "pertraktować"
    z winowajcami sugerując im jakieś rozsądne wyjście np.
    niech wychodzą palić *przed klatkę schodową* lub jeśli
    mają tam okno niech je otwierają.
    Jeśli nie dojdziesz do "ugody" to zawsze możesz wezwać
    lub tylko postraszyć wezwaniem straży miejskiej. Klatka
    schodowa to dobro wspólne_publiczne więc pewnie mogą
    interweniować?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Bądź takim, abyś nie musiał czerwienić się sam przed sobą... "