  • Data: 2006-04-30 15:41:17
    Temat: Re: Przepisanie nakazu zapłaty na inną osobe
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mareK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:db225$4454b313$57cfd1fe$17936@news.chello.pl...

    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Moje rozumowanie było następujące, zresztą zasugerował mi to wstępnie
    > prawnik,
    > co prawda bez gwarancji, dlatego dalej szukam. Wnoszę do sądu o
    > stwierdzenie, że podpis na cesji jest mojej znajomej, sąd po przesłuchaniu
    > świadków i zbadaniu sprawy potwierdza to "urzędowo", a następnie zgodnie
    > z art Art. 788. § 1. przepisuje nakaz na mnie.

    zmien prawnika....przeczytaj to co napisalem powyzej "Faktu tego nie można
    wykazywać innymi dowodami.". dowod ze swiadkow odpada. Chtba ,ze zastosowal
    tutaj mega skrot myslowy ... najpiewr powodztwo potem wn w trybie 788

    > a jakie są koszty takiego powództwa o którym piszesz?

    jak przy kazdym powodztwie a wpsem bedzie kwota wierzytelnosci

    > A jaka jest najszersza interpretacja poświadczenia urzędowego

    oj musisz sam pogrzebac

    czy np.
    > pieczątka lekarza jako świadka podpisu spełniałaby ten warunek?

    to musi byc urzednik panstowowy /notariusz, starosta/

    > A moze grafolog poświadczyłby to urzędowo?

    odpada