    From: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepis dotyczacy wyprowadzania psa na osiedlu
    Date: Fri, 30 Apr 2004 21:42:36 +0200

    : >> Mam pytanie o przepisy dotyczace wyprowadzania psow po osiedlu . Pytam
    : >> bo mam sasiada notorycznie wyprowadzajacego swojego boksera bes smyczy
    : >> i kaganca . CZy jest jakis przepis smuszajacy go zeby wyprowadzal
    : >> swojego "pupila" na smyczy i w kagancu ???
    : > moze nie na smyczy, ale kaganiec by sie przydal, a nie mozesz z sasiadem
    : > pogadac?
    : > sa kagance z materialu, zaproponuj mu zakup takiego.
    :
    : Takie kagańce to można szczekającej sąsiadce_sąsiadowi
    : założyć, a nie psu.

    DOKLADNIE!

    Kaganiec *musi* być obszerny w linii
    : pionowej tak aby pies mógł bez problemu otworzyć pysk
    : i "wywalić" jęzor. Psy w ten sposób chłodzą się, a w tym
    : chorym szmaciaku to...

    mozna poluznic, uwazam ze lepszy ten niz metalowy, ja w kazdym razie
    strasznie bym
    sie czul gdyby mi ktos kawal zelastwa na twarz nakladal.

    (do poprzednika) Po za tym nie ma znaczeniu wedlug mnie co za rasa, psy
    czuja, rozumieja
    jak ludzie (porozumiewaja sie, nie rozmawiaja ale porozumiewaja sie)
    i ta tak jak czlowiekowi moze tez psu odpierd. I to ze jakis tam pies,
    przypadek sprawil ze np bokser, cos zlego zrobil, nie oznacza ze kazdy
    bokser jest zly,
    oznacza tylko ze kretyni zajmuja sie wymyslaniem ustaw. Takie jest moje
    zdanie.

    P.

    P.