  • Data: 2005-08-01 19:39:19
    Temat: Re: Przeniesienie sie "na stałe" do uk.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01/08/2005 19:01, an wrote :
    > Jeszcze takie pytanko:
    > czy jeśli nie jestem zameldowany w Polsce, to czy w przypadku zatrzymania
    > przez np. Policje (np. kontrola drogowa) będą jakieś problemy? Czy będzie
    > zabawa w sprawdzanie jak długo jestem w Pl?

    Niby po co? Jesteś obywatelem PL i możesz przebywać w Polsce jak długo
    chcesz. Kwestię dopełnienia obowiązku meldunkowego pomijam... Ale
    pamiętaj, że jako osoba bez stałego meldunku w Polsce mandaty płacisz
    jak cudzoziemiec -- gotówką na miejscu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the