  • Data: 2003-03-13 16:58:18
    Temat: Re: Przemoc w rodzinie - jakie prawa?
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy według ciebie należy dać się zabić bo w Polsce nic nie da się zrobić
    Chyba zartujesz.
    Ja przedstawilem tylko scenariusz ktory znam z autopsji (nie jednej ale
    dwoch)
    Bylo to jakis czas temu (kolo 8 lat) i nie sadze zeby sie cos zmienilo do
    dzisiaj.
    ale oczywiscie to wcale nie oznacza ze cale prawo jest do d... i wszystkie
    sprawy
    tego typu tak wygladaja.
    Dodam tez ze nie jestem prawnikiem ale programista a wiec moze sa inne
    sposoby (wirus :) ?).

    > dopóki nie ma ofiary śmiertelnej lub z ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu? A
    co
    > nato KK? przecież jest to człowieik który juz miał wyrok za pobicie swojej
    Mi sie to tez nie podoba :( ale takie sa realia.
    No chyba ze masz troche pieniedzy, stac Cie na dobrego adwokata i/lub
    jednokrotne zlecenie dla jakiegos rzezimieszka...

    > To jakiś obłęd myślowy chyba niedługo dojdę do wniosku że trzeba chwycić
    za
    To nie obled.
    Tak niestety w naszym kraju jest.
    Na przykladzie chociazby tej kobiety ktora pozwolila na utopienie swojego
    dziecka
    przez konkubenta widziales jak wyglada w praktyce skazanie...
    Dodaj jeszcze temat wykorzystywania nieletnich (polecam artykuly we Wprost
    jakis czas temu) i co w tej sprawie zrobiono.

    > broń i strzelać do takiego bydła co nie szanuje swojej rodziny a
    szczególnie dzieci.
    Myslimy tak samo.

    Pozdrawiam
    Artur Lew