  • Data: 2003-03-13 17:46:20
    Temat: Re: Przemoc w rodzinie - jakie prawa?
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Lew <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4qdbu$8cj$...@n...onet.pl...
    > Ja przedstawilem tylko scenariusz ktory znam z autopsji (nie jednej ale
    > dwoch)

    znam również wiele scenariuszy i cały problem polega na tym ,ze kobieta
    zastraszona mysli ,ze z tym nie da sie nic zrobić ale jak postawi swoje
    zycie na jedna karte i wszystkimi siłami bedzie sie starała by mu skrócić
    skrzydełka to wierz mi ,ze takie było budzi sie w końcu ,ze są silniejsi od
    niego ...

    > Mi sie to tez nie podoba :( ale takie sa realia.
    > No chyba ze masz troche pieniedzy, stac Cie na dobrego adwokata i/lub
    > jednokrotne zlecenie dla jakiegos rzezimieszka...

    róznie fakt bywa ale nie nalezy tracić wiary ...nie ma rzeczy niemożliwych
    to co dzisiaj wydaje sie nie do przeskoczenia jutro moze okazać sie realne
    ...życie to ciągła walka i należy mu stawiać czoła ...
    gdy czuje,ze psychicznie wysiada ...moze zgłosić sie do lekarza by jej
    pomógl odbudować to co on zniszczył w niej a pozniej wpowiedzieć wojne i
    poprowadzic ja do konca ...
    z reguły kobiety są bite ,zastraszane i wierz wydaje mi sie ,ze chyba nie
    wiem moze sie myle ale zbyt mało bo i wybaczają jak jest dobrze a dzieci na
    tym cierpią a poszkodowane wycofują sprawy ,pozniej zawstydzenie ,ze
    wycofała i tu niekiedy wydaje mi sie ,że zbyt mało oberwała skoro pozwala
    sobie na takie wycofywanie .rusza cały sąd a pozniej wybacza ...oczywiście
    nie mówie o tej konkretnej sytuacji ale takich podobnych jest wiele...

    > szczególnie dzieci.
    > Myslimy tak samo.

    i ja jestem za tym by były najwyzsze kary ale tez rozsądek kobiet
    maltretowanych by sie obudziły i popatrzyły na to,że krzywdzą swoje dzieci
    ...jak wiele robi sie dla faceta bedąc zaslepioną a przy okazji niszczy sie
    siebie ,dzieci i swoją godność ....

    Sandra