  • Data: 2002-06-10 20:14:13
    Temat: Re: Przemoc fizyczna a oblanie woda
    Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> skribis:

    >Tak wlasnie ostatnio mysle o roznych takich ktorzy drogi blokuja, cos tam
    >rozsypuja, czy inne burdy wszczynaja (slusznosc hasel ktore gloasza to juz
    >inna rzecz i nie nia mam zamiar sie zajmowac).

    gdyby se to zle nie kojarzylo, wyslalbym na nich czolgi. Niech sobie colg
    powolutku pelznie w kierunku blokady - okaze sie kto bedzie chcial narazic
    zycie dla sprawy :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,