    From: Jurek Kamoda <j...@d...if.uj.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeliczenie zobowi?zania
    Date: Wed, 23 Jan 2002 19:02:39 +0100

    A dla mnie to smieszne -
    po pierwsze dlatego ze raczej nalezalo by chyba doplacic
    temu ktory ma to splacac -a to ze wzgledu na to ze
    zlotowka sie bylo nie bylo umocnila - a skoro tak
    to znaczy ze ma w tej chwili wieksza wartosc od tej z przed 10
    lat ( nawet po przeliczeniu ) -w zwiazku z tym kierujac sie sila
    nabywcza nalezalo by chyba gosciowi doplacic ze wzgledu na to
    ze odsetki i inflacja byly systematycznie sie zmniejszaly
    a sila nabywcza rosla - czyli po uwzglednieniu sily nabywczej
    do stopnia inflacji wychodzilo by ze sila nabywcza do inflacji
    jest wieksza - a gosciowi po prostu trzeba doplacic a to ze wzgledu na
    to ze na poczatku dostal mniej niz dostal - czyli ze zostal oszukany .

    Pozdrawiam
    Jurek

    ps. czy jest jakies rozwiazanie prawne tego problemu?