    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekręt w pracy (krótka historia)
    Date: Sat, 27 Dec 2003 19:15:48 +0100

    > Najwyrazniej cos u ciebie nie tak jest z kultura....

    Tak ... ale pracuje nad tym przy wydatnej pomocy m.in. ludzi stąd.
    Są już efekty... małe bo małe ale są.

    > Wrecz przeciwnie. 21 lat pracuje w tym samym zakladzie (co chyba jednak
    > swiadczy o mojej wartosci) i jestem uwazany za na tyle dobrego pracownika,
    > ze dostaje innych (nawet starszych) na przeszkolenie.

    Nooo z tym to tak od razu bym się nie zgodził. Tutaj można polemizować.

    > Co mysle o swoim szefie, niech swiadczy fakt, ze niedawno ot tak dla
    kaprysu
    > postawil wodke swoim podwladnym. A jest ich okolo 50. Oczywiscie wodke po
    > pracy.

    Taki miał kaprys. Jego sprawa

    >Szefa mam bardzo dobrego i zycze go sobie do emerytury.

    Kolejny lizus

    > Nie sadz wszystkich podlug siebie. Jest takie przyslowie jak bys nie
    > wiedzial.

    > Idiota.
    a skoro się już przedstawiłeś to mimo wszystko mi miło
    fart jestem :))))

    > Aaaa... Juz rozumiem. Jestes pracodawca. Byc moze nawet tym szefem
    Wieslawa.

    Znowu zaczynasz rozumować lub myśleć ... a nie jest to, jak zauważyłem Twoją
    najmocniejszą stroną.
    Nie rób więc tego. Ja znam swoje wady ... ty nie pokazuj swoich.
    :)))))))))))))

    > No to ja juz wszystko wiem. I slucham cie tak samo, jak politykow, kiedy
    > mowia ze sa uczciwi i chca tylko zrobic wszystkim dobrze. Standardowego
    > polskiego pracodawce by zalapal za reke w czasie oszukiwania pracownika to
    > by powiedzial, ze to nie jego reka.
    > Jestes pewnie wlasnie taki.

    Twoje zdanie o standardowym pracodawcy jest dokładnie takie samo, jak moje o
    standardowym pracowniku ......... wy mi płaćcie a ja się zastanowię, czy
    będę pracował ..... coś mi się zdaje, że ten jeden zakład, jak dla Ciebie to
    zbyt mały horyzont i nie masz rozeznania.
    I nie twierdze, że pracodawcy są święci ale stosunek pracownika do pracy
    jest ...... pożałowania godny .....

    Człowieku kumunizm się skończył teraz już możesz tylko poprzez znajomości
    lub wiedzę znaleźć pracę.

    ahaaaaaa jeszcze jedno żeby było śmieszniej ... nie jestem już od dawna
    pracodawcą ..... ale nie jestem też pracownikiem ...
    mam własną działalność gospodarczą

    pozdrawiam
    fart