  • Data: 2003-12-30 08:24:08
    Temat: Re: Przekręt w pracy (krótka historia)
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszesz na grupę p.s.prawo, wiec pytam czy Twoje wypowiedzi maja jakąś,
    > potwierdzona wykształceniem podstawę. Za trudne pytanie
    > ??????????????:))))))))))))
    > Kapiszon

    Kapiszon ... odpowiem tak:
    1) tak .... jakieś wykształcenie w tym kierunku mam, lecz nie każdą
    wypowiedz sygnuję odpowiednim aktem prawnym i starałem się tego nie robić.

    2) zauważyłem, że wielu tzw. prawników wypowiada się na tej grupie w sposób
    może i grzeczny i bez lepperowania ale ich wypowiedzi są półprawdami i nie
    są pełne do końca, więc jeśli z mojego doświadczenia dorzucę kilka cennych
    uwag lub zwrócę uwagę w sposób mi właściwy, to nie będzie w tym żadnej ujmy
    dla grupy a tylko uzupełni rozwiązanie problemu. Prawdaaaaaa ??????
    :)))))))))))))
    3) znam wielu ludzi bez wykształcenia prawniczego, a wypowiadających się w
    tematach bardziej rzeczowo od niejednego prawnika .... z tym się chyba
    zgodzisz???????? Patrząc na nasze prawo w Polsce to chyba musisz się zgodzić
    :))))))))))))
    3) Jeśli z mojego potoku potrafisz dla siebie coś wyciągnąć pozytywnego, to
    oczywiście Twój zysk, jeśli nie, strata, wolna wola.
    4) Wiele razy sam pytam tutaj i otrzymuję przeróżne odpowiedzi, więc wiem
    jak się czuje człowiek, któremu odpowiadają właściwie i niewłaściwie.
    5) Chciałem zauważyć, już wcześniej to pisałem kiedyś, że WYRYWNY jestem i
    takim musicie mnie kochać a to nie jest chyba takie uciążliwe??????.

    I na koniec pytanie:
    Czy wg Ciebie na grupie odpowiadać mają tylko prawnicy ???????????
    Bo takie odniosłem wrażenie.

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebele ..... ja nic nie mam do prawników.
    A niech sobie żyją co mi tam. Mnie nie przeszkadzają.