eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Date: Thu, 8 Sep 2016 06:50:36 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <nqqqmq$ema$1@node2.news.atman.pl>
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1473310234 15050 83.142.198.226 (8 Sep 2016 04:50:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Sep 2016 04:50:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757778
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07.09.2016 o 23:23, Robert Tomasik pisze:

    > Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.

    A jednak normalnie nikt nie wymaga "ręcznego" upwenienia się czy jak
    masz zielone, to nic nie jedzie, czy jak masz znak pierwszeństwa to ten
    z boku ma ustąp itp. Oczywiście zachować szczególną ostrożność trzeba,
    żeby zostać w ten sposób sprawcą kolizji to już trzeba by się chyba
    bardzo postarać - IMHO tylko wtedy jak zrobisz to umyślnie i np zeznasz
    "widziałem, że nie wyhamuje, ale w prawie byłem";)

    > Nie jest to problem, dokąd wiadomo, kiedy działa, a kiedy nie działa.
    > Problem właśnie wynika z braku możliwości rozróżnienia przez kierowcę
    > kiedy ona działa, a kiedy nie.

    To jest pochodna tego, że zarządca przejazdu za sygnalizację nie
    odpowiada w zasadzie nie odpowiada. W razie W jest "i tak trzeba było
    się upewnić"

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1