eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64
    .MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 7 Sep 2016 23:23:25 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.160.41
    X-Trace: 1473283410 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12549 83.22.160.41:53343
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1974
    X-Received-Body-CRC: 652115712
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757776
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07-09-16 o 23:00, Shrek pisze:

    >> Na Słowacji to tak działa, że jeśli sygnalizacja z jakiegoś powodu nie
    >> działa, to pociąg ma obowiązek zwolnić do 20 km/h - nadal ma
    >> pierwszeństwo, ale daje to szansę na ogarnięcie tematu przez kierowcę.
    > U nas też tak jest jak są TOPy (tarcze ostrzegawcze przejazdowe). Chodzi
    > mi o coś innego - na chucka komu sygnalizacja, która wskazuje sobie co
    > chce, niedziałająca wygląda jak "jedź śmiało", a jak przyjdzie co do
    > czego, to okazuje się, że ma wartość kolekcjonerską i nie ma znaczenia
    > co wskazuje?

    Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.
    Nie jest to problem, dokąd wiadomo, kiedy działa, a kiedy nie działa.
    Problem właśnie wynika z braku możliwości rozróżnienia przez kierowcę
    kiedy ona działa, a kiedy nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1