eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności › Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście na czerwonym świetle a zasada wyższej konieczności
    Date: Sun, 24 Feb 2013 16:29:00 +0100

    Maruda wrote:

    > Wytłumacz na czym polega szkodliwość czynu zabronionego polegającego
    > na posiadaniu niezarejstrowanego kałacha i wymachiwaniu tymże
    > załadowanym kałachem w środku dnia na ruchliwej ulicy?

    dobry przykład...

    zastanów sie jaka sie kara spotka za chodzenie po ulicy i nadmienione
    machanie nie zarejestrowaną bronią a jaka za jej posiadanie w domu schowanej
    do gablotki na ścianie jako pamiątki po dziadku z AK.

    Myślę że kary będą znacząco różne.

    Podobnie gdy tej broni użyjesz do obrony własnej vis do straszenia sąsiadów
    których nei lubisz.

    > Wytłumacz na czym polega szkodliwość ostrożnej i bezkolizyjnej jazdy
    > samochodem na tęgiej bani?

    cieżko jechać ostrożnie gdy sie nie posiada pełnej kotnroli na postepowanie
    z tytułu upojenia alkoholowego...