  • 1. Data: 2005-09-24 19:57:26
    Temat: Przejście graniczne w Medyce - zachowanie strazy granicznej.
    Od: "Jeb" <....@w...pl>

    Witam,
    w piatek dnia 23 wrzesnia o godzinie 19 przechodzilismy z ukrainy do polski.
    Na przejsciu graniczny stalismy grupa turystow.
    Straz graniczna nie chciala nas puscic bokiem nie stojac w kolejce z
    mrowkami.
    Ale to nie problem. Ludzi bylo bardzo duzo okolo godziny czasu nic sie nie
    zmienialo.
    Zmienila sie ekipa, z dziewczyna stalismy przy barierkach w tlumie ludzi.
    Na barierke wszedl jeden ze strazy granicznej i na pytanie dziewczyny co
    robi
    odp "ktory raz Pani jest na granicy", na odp " pierwszy" zasmial sie.
    Polozyl sie na ludzi aby rozdzielic. Czesc wpuszczali a czesc chcial
    zatrzymac.
    Nie dal rady. Stojac obok niego mialem swobodny dostep do radia jego i
    broni.
    Czy tak zachowuje sie wyszkolony sluzbista? wpuscili czesc ludzi reszta
    zaczela sie pchac tak
    ze na drabinikach miazdzono moja dziewczyne. Oni tylko stali i sie patrzyli.
    Ludzie krzyczeli, dziewczyna plakala z bolu.....
    Czy tak zachowuje sie wyszkolona straz graniczna?
    Czy oni nie powinni pilnowac porzadku a nie zagrazac temu porzadkowi?
    Mam pytanie gdyz tam sa ich kamery, co mozna zrobic aby oni odpowiedzieli
    za to? Tam mogla sie wydarzyc tragedia w doslownym tego slowa zdarzeniu.
    Bylismy w najciemniejszych zakatkach ukrainy i nas nie spotkalo takie
    nieszczescie
    jak na pierwszych metrach wlasnej ziemi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-24 22:35:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jeb" <....@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie odnosząc się do zasadności zachowania Strażników - bo z Twoje
    opisu trudno to wywnioskować jednoznacznie - to najlepiej napisz pismo
    do Oddziału Straży Granicznej, pod który podlega to przejście z prośbą
    o zbadanie sprawy. W piśmie opisz zajście. Tylko trochę bardziej
    czytelnie, niż w poście, bo w sumie nie rozumiem, czemu on wychodził
    "na barierkę", no i zupełnie sobie nie wyobrażam, "położenia się na
    ludziach".

    Co do zasady, czy to mrówka, czy turysta, to w kolejce odstać muszą,
    jeśli jest. Przecież nie zrobią osobnej kolejki dla mrówek. Kto by się
    do tego przyznał.

    Przejście to podlega pod Bieszczadzki Oddział SG im. gen. bryg. Jana
    Tomasza Gorzechowskiego. 37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34
    tel. (0-16) 676-39-00;
    fax. (0-16) 676-33-38;
    telefon interwencyjny: 0-800 44-57-27

  • 3. Data: 2005-09-24 23:18:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > czytelnie, niż w poście, bo w sumie nie rozumiem, czemu on wychodził

    Ufff ... alkohol jednak szkodzi nie tylko mnie ;)

    Ostatnio )2 tyg.) byłem na medyce - nikt sie na mnie nie kładł
    ... TY MRÓWKO :P
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum