  • Data: 2003-02-07 14:01:15
    Temat: Re: Przejecie DG
    Od: paco <m...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:
    >>1) duze koszty rozpoczecia dzialalnosci
    > Nie tak duze.
    Nie chodzilo mi o, nazwijmy to, administracyjne koszta rozpoczeciecia
    dzialalnosci ale o koszt zakup sprzetu potrzebnego do wykonywania DG
    oraz innego typu wydatki (ale to juz odbiega od tematu :)).

    > Da sie zalatwic. Wiele firm dziala "w dwoch osobach".
    Faktycznie jakims wyjsciem jest posiadanie firmy, ktora wykonuje
    "podzlecenia" dla glownej firmy. Nie jest to jednak to o co mi chodzilo
    :(. Glowna wada tego rozwiazania jest to, ze ojciec nadal musialby
    pracowac w glownej firmie a tego chcemy uniknac.

    > A jesli maja zauwazyc, to tez to trzeba jakos zalatwic zeby wiedzieli
    > I UWIERZYLI ze "Jaki Ojciec Taki Syn"
    Zauwazyc moga - to zaden problem. Wazne jest by ojciec mogl sobie odejsc
    z firmy i bym ja mogl bezproblemowo zajac jego miejsce (to nie ma byc
    zaden "przekret" ;)) z zachowaniem nazwy firmy aktywow, pasywow, itd.
    itp. :).

    Chodzi mi tylko o to, czy jest taka operacja mozliwa a jesli tak, to w
    jaki sposob najlpiej ja przeprowadzic. Tyle :).

    Dziekuje za wskazowki
    Michał