    Date: Wed, 05 Jan 2011 15:15:51 +0100
    From: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>
    Newsgroups: pl.soc.inwalidzi,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejazd płatnym odcinkiem autostrady! Czy ktoś wie?

    Dnia 2011.01.05 13:10, użytkowniczka/użytkownik Massai napisała/napisał (niepotrzebne
    skreślić):

    > Hm, no współczuję, ja nie jestem po amputacji obu nóg, ale też per
    > pedes z Katowic do Krakowa bym się nie wybrał.
    >
    > Korzystanie z autostrady nie ma wiele wspólnego z niepełnosprawnością.

    A poza tym, jest ulga samochodowa prawie 2500 zł na dojazdy na rehabilitację, tak że
    chyba tutaj nie ma nic do zniżki czy zwolnienia.
    Ja nie jestem po amputacji, też muszę używać auta - i jakoś nie myślę aż o takich
    zwolnieniach, a jak wszystkie tego tupu ulgi- to by leciało i tak z mojej
    kieszeni, tylko poprzez podatki do budżetu, a z budżetu do Stalexportu - tak że jeden
    czort - wolę mniejsze podatki i mniej ulg (wiem za co płacę).

    Z pozdrowieniami

    Jacek Kruszniewski

    --
    "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
    (Prz 15:14)