  • Data: 2022-05-21 11:17:30
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bądź bałwan. Przeczytaj mój pierwszy post. Zadałem tam pytanie i nie
    > po to byście wszyscy pieprzyli w tym wątku o d... Maryni. Do niego się
    > ustosunkuj.

    No przecież i Robert i ja odpisaliśmy na ten post. Dojeżdżasz do tego
    przejazdu i tak samo jak zauważasz rowerzystę, któremu potencjalnie
    powinieneś ustąpić pierwszeństwa, tak samo zauważasz dwa znaki, które
    specjalnie mają odmienne kształty od reszty znaków, żeby nie było
    wątpliwości co one oznaczają. Nawet jak widzisz je tylko bokiem i w
    ostatniej chwili to wiadomo co to za znaki.