  • Data: 2022-05-20 12:16:26
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2022 o 12:06, Robert Tomasik napisał:

    > To jest kwestia definicji. Jeśli z prawej strony dochodzi do jezdni DDR
    > i kończy się, to ten wjeżdżający rower po prostu włącza się do ruchu.
    > Jeśli natomiast jest to przejazd dla rowerów, to pierwszeństwo na nim
    > określa przepis. Reguła "prawej ręki" dotyczy sytuacji, gdy nic nie
    > reguluje pierwszeństwa.

    ale zwróciłem na kwestię "nie wygląda" - chodzi o to, ze przecież nikt
    rozsądny nie będzie szukał dokumentów ustalających czy jest to przejazd
    czy skrzyżowanie. Moim zdaniem powinno być to tak ułożone, aby nie mieć
    wątpliwości, ani kierowca, ani rowerzysta - jest skrzyżowanie, czy przejazd.

    --
    http://zrzeda.pl