  • Data: 2022-05-20 12:07:33
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2022 02:24:11 -0700 (PDT), rowerex rowerex napisał(a):

    > Wg mnie w tej sytuacji z tą prawą ręką, to nieprawda.

    IMO przepisy PoRD są tu niejasne. Ja jestem zdania że jeśli w poprzek
    jezdni dla aut jest wyznaczony przejazd dla rowerów, to rowerzysta ma na
    nim pierwszeństwo bez względu na to czy ten przejazd ma za sąsiedztwo
    przejście dla pieszych czy nie albo bez względu na to jak jest zbudowana
    trasa rowerowa - czy jako oddzielny pas, czy jako część chodnika czy
    jeszcze jakoś inaczej.
    --
    Jacek
    I hate haters.