  • Data: 2002-05-25 09:52:11
    Temat: Re: Przegrana sprawa Picie w pracy
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > oraz nawiązkę dla delikwenta jako zwrot kosztów dojazdu na sprawę " TZN
    że
    > MOŻNA PIĆ W PRACY ?
    > Co o tym sądzicie??

    Moje zdanie jest takie ze alkochol jest dla ludzi. Jeszcze raz powtorze dla
    ludzi.
    Pic w pracy (ch;ac) oczywiscie nie mozna. Ale wg. mnie nie jest
    przestepstwem wzniesc toast z jakiegos waznego powodu chociazby 1000000 zl
    zysku firmy za udany kontrakt, czy tez urodziny wspolpracownika. Na to
    zwraca sie uwage poniewaz duzo sie mowi o alkoholu a czy kawa nie jest
    uzywka ? Oczywiscie ze jest a mimo to pijemy ja w pracy litrami.

    Uwazam ze jezeli ta impreza zakonczyla sie tylko lampka szampana to
    postepowanie pracodawcy w tym przypadku bylo ewidentnie naciagniete.
    Poprostu chcial wylac tego delikwenta z pracy. Moze mu za cos podpadl ...

    ComNet