  • 1. Data: 2005-08-18 02:37:34
    Temat: Przedawnienia roszczeń za usługi telekomunikacyjne?
    Od: "robson" <b...@b...pl>

    Witam
    Przeglądam archiwum grupy, i im dłużej przeglądam tym coraz mniej się
    orientuję.
    Stąd moje pytanie: po jakim czasie przedawniają się "długi" za usługi
    telekomunikacyjne - konkretnie to za telefon.
    W archiwum grupy przeważnie można spotkać wypowiedzi , że po 3 latach,
    ale niektórzy uwazają, że po 2.
    W internecie znalazłem też takie coś:
    http://www.tomczak.pl/publikacje/publikacja116.html
    i z tego wynika, że po 2 latach.

    Więc jak to w końcu jest?

  • 2. Data: 2005-08-18 07:49:38
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    robson napisał(a):

    > Stąd moje pytanie: po jakim czasie przedawniają się "długi" za usługi
    > telekomunikacyjne - konkretnie to za telefon.

    Ogólna tenddencja jest taka, że okresowe (np. abonament) po 3, a
    jednorazowe, np. instalacja po dwóch

    Masz sygnaturę tego cuda?

    M.

  • 3. Data: 2005-08-18 09:46:26
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Ogólna tenddencja jest taka, że okresowe (np. abonament) po 3, a
    > jednorazowe, np. instalacja po dwóch

    > Masz sygnaturę tego cuda?

    III CZP 42/04

    O terminach przedawnień: http://mforum.biz/viewthread.php?FID=1&TID=6638