    From: "diok" <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prywatne narzedzia do celow sluzbowych i szantaz
    Date: Mon, 13 Aug 2007 16:47:22 +0200

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w
    wiadomości news:f9pi76$her$1@news.dialog.net.pl...
    > A o ZZ to staraj się może nie pisać na razie, powstrzymaj sie póki co
    > (do czasu nabycia jako takiej wiedzy), OK?

    Zabolało?
    Przykro mi, nie odszczekam.

    Nie razi mnie tak bardzo wyzysk ze strony pracodawcy, mogę zrozumieć że
    chce mnie wyzyskać i liczę się z tym. Nie razi mnie tak bardzo gdy bank
    żeruje na kimś kto nie może spłacić kredytu. Razi mnie natomiast bardzo
    gdy lekarz odmawia mi pomocy medycznej, gdy policjant widzi jak kogoś
    biją i udaje, że nic nie widzi, razi mnie również gdy instytucja
    powołana do obrony pewnej grupy społecznej żeruje na niej (paczki na
    święta, wyjście do kina za moje własne pieniądze i podpisywanie się pod
    każdym pomysłem pracodawcy w zazmian za ochronę, to nie to czego
    oczekuję).

    Pozdrawiam,
    diok