    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prowizja za zakup mieszkania
    Date: Tue, 23 May 2006 11:59:57 +0000 (UTC)
    Sender: m...@a...atcom.net.pl

    On 2006-05-23, PLW <logo> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrne75n4d.6fs.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > <nie wycinam całości by widać było przebieg>
    > Praktyki omawianego biura ( w oczach PLW):
    > bez wychodzenia z biura/domu/kafejki.... wykonanie telefonu do osób się
    > ogłaszających w celu zdobycia adresu; czychanie na zagubionego kupującego;

    No i gdzie w tym przebiegu widzisz "wykonanie telefonu do osób się
    ogłaszających w celu zdobycia adresu"; i "czychanie na zagubionego
    kupującego" - zresztą co to niby oznacza?

    > korespondencja z nim via fax/@ i podanie adresów;

    Cóż zdrożnego jest w takiej komunikacji?

    >zagarnięcie prowizji.

    A w tym co?

    > no sooory, ale ja jakoś inaczej wyobrażam sobie pracę biur p.n.
    > ale tak to już u nas jest: zarobić ale się nie narobić.

    I dlatego, że ty sobie wyobrażasz inaczej, to ktoś to biuro
    "pozamiata"?

    > a tak nawiasem, to zanim człowiek podpisał umowę z biurem to osoba
    > sprzedająca musiała gdzieś się ogłosić by to biuro ją znalazło
    > (prawdopodobne - nie pewne) więc zawsze można się na to ogłoszenie powołać

    No i co jak już się powoła?

    Renata