    From: "PLW" <logo[USUN_TO]@op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prowizja za zakup mieszkania
    Date: Tue, 23 May 2006 13:19:17 +0200

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrne75n4d.6fs.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > Ależ jakich to karygodnych praktyk dopuściło się biuro, że zaraz
    > zostanie pozamiatane?

    <nie wycinam całości by widać było przebieg>
    Praktyki omawianego biura ( w oczach PLW):
    bez wychodzenia z biura/domu/kafejki.... wykonanie telefonu do osób się
    ogłaszających w celu zdobycia adresu; czychanie na zagubionego kupującego;
    korespondencja z nim via fax/@ i podanie adresów; zagarnięcie prowizji.

    no sooory, ale ja jakoś inaczej wyobrażam sobie pracę biur p.n.
    ale tak to już u nas jest: zarobić ale się nie narobić.

    a tak nawiasem, to zanim człowiek podpisał umowę z biurem to osoba
    sprzedająca musiała gdzieś się ogłosić by to biuro ją znalazło
    (prawdopodobne - nie pewne) więc zawsze można się na to ogłoszenie powołać

    PLW