    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 6 May 2015 10:15:26 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Protokołowanie - czy coś się zmienia?

    On Fri, 1 May 2015, Robert Tomasik wrote:

> [...]

    Pomyliłeś sądy, IMVHO.
    Obawa nie jest tego sądu, który BĘDZIE rozpatrywał apelację czy kasację,
    lecz tego który JUŻ prowadzi postępowanie.
    Bo co prawda nie odpowiada karnie za swoje "wyczyny", ale zawszeć to
    można stanąć przed prezesem albo znaleźć się w jakiejś telewizji.
    I nie móc się wyłgać że to nieprawda.

    > Mogę się wypowiadać za siebie. Co zrobisz z wnioskiem strony, że ona pamięta,
    > ze ktoś coś tam zeznał?

    No ja bym zastosował oczywistą procedurę - dowody przedstawia ten,
    kto się na nie powołuje.

    > Będziesz odsłuchiwał te wszystkie nagrania?

    A dlaczego "ja" (jako rozumiem, w roli innego uczestnika procesu,
    dajmy na to prokuratora, sędziego czy kogoś tam)?
    Zainteresowany ma dostarczyć ekwiwalent "linku czasowego", czyli
    np. "w 47 minucie świadek X powiedział <tu cytat>".
    Szukasz przeszkód tam gdzie ich nie ma!

    pzdr, Gotfryd