  • Data: 2015-05-06 18:26:52
    Temat: Re: Protokołowanie - czy coś się zmienia?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 May 2015, Robert Tomasik wrote:

    > Praktyka jest inna. Nie podejmuję się tu toczenia dysputy, czy dałoby się to
    > słowo w słowo spisać.

    Jako że było to czas jakiś temu, a nie mam namiaru ani na dyskusję ani
    nie wiem z jakiego przepisu wynikało, to jedynie wspomnę, że podobno
    istnieje metoda zażądania ścisłego protokołowania wypowiedzi.
    Z powodu jak wyżej, nie wiem czy może obejmować całość procesu,
    wypowiedzi strony, czy wypowiedź strony (pojedynczą).
    Jak ktoś kojarzy, to poproszę o oświecenie.

    pzdr, Gotfryd