  • 1. Data: 2004-07-04 12:18:34
    Temat: Prosze o wytlumaczenie paragrafu
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Pod tym adresem znajduje sie ustawa o wlasnosci lokali :
    http://tinyurl.com/2us7c

    Czy ktos mi moze powiedziec, o co chodzi w art 2 pkt 3 ?? Co to za
    zaswiadczenie ??

    "2. Samodzielnym lokalem mieszkalnym, w rozumieniu ustawy, jest wydzielona
    trwałymi ścianami w obrębie budynku izba lub zespół izb przeznaczonych na

    stały pobyt ludzi, które wraz z pomieszczeniami pomocniczymi służą
    zaspokajaniu

    ich potrzeb mieszkaniowych. Przepis ten stosuje się odpowiednio również

    do samodzielnych lokali wykorzystywanych zgodnie z przeznaczeniem na cele

    inne niż mieszkalne.

    3. Spełnienie wymagań, o których mowa w ust. 2, stwierdza starosta w formie
    zaświadczenia."

    Fantom
    ps. Czy to chodzi o pozwolenie na uzytkowanie czy o cos innego ?

  • 2. Data: 2004-07-04 19:29:30
    Temat: Re: Prosze o wytlumaczenie paragrafu
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaświadczenia."
    >

    > Fantom
    > ps. Czy to chodzi o pozwolenie na uzytkowanie czy o cos innego ?

    Zaświadczenie potwierdzające iż dany lokal spełnia warunki samodzielnego
    lokalu mieszkalnego (a nie np. do użytku gospodarczego)

    pozdr.
    b.