    From: "Piotr Z." <P...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o uwagi
    Date: Sun, 23 Dec 2007 16:27:48 -0800 (PST)

    On Dec 23, 7:29 pm, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:e94f65b9-4b8f-45a0-ba5c-6a4da3be64d3@
    v4g2000hsf.googlegroups.com...

    > Że będziesz chciał wysyłać reklamy i osoby te wyrażają na to zgodę.

    > Jak na razie, to ktoś tam tak uważa. Pod moim adresem IP mieszka jednak
    > mimo wszystko kilka osób i jednoznaczne zidentyfikowanie autora tych słów,
    > o ile się nie podpisze jest niemożliwe.

    > Stąd zdrowiej jest te adresy IP wpisywać jawnie w treść wypowiedzi.

    > Jeśli nawet tak jest, to potrzebna Ci jest zgoda właścicieli tamtych
    > serwisów, a Twoich użytkowników. Ich praw to nie narusza.

    to jest sa tylko 2-3 zdania z czytnika RSS, fragment calosci, fragment
    tresci czyli cytat

    > To znowu potrzebna Ci EWENTUALNIE zgoda właściciela praw do tego znaku, a
    > nie użytkowników Twojego serwisu.

    czyli jesli pisze newsy i chce wkleic logo powiedzmy screenshot strony
    Google to mam pisac do Google?
    pod jaki adres?

    > A teraz:http://pastebin.ca/829810
    >
    > Pobieżnie to co pominąłem poprzednio:

    > ad. 14: Mamy obecnie jedną ustawę o ochronie praw autorskich, więc nie ma
    > co o niej pisać w liczbie mnogiej.

    poprawilem

    > ad. 25: Wskazał bym jakiś link do treści tych licencji.
    w oryginale (nie chce wrzucac tu linka zeby nikt nie posadzal mnie o
    spam) jest link

    > ad. 33: Znowu duplikujesz 26. Połącz to.
    nie potrafie -bo musial bym cos pominac a to wazne ze nie wszystko
    jest na tych licencjach.
    Tak jest najlepiej i musi tak zostac

    > ad. 36: Od kiedy to reklama jest niezbędna do prowadzenia serwisu?
    > Statystyki by jeszcze obleciały.

    przedstawianie statystyk jako forma reklamy

    > ad. 37: Ale to nie daje Ci prawa do wysyłania jakiś reklam.
    nie mam zamiaru wysylac reklam (spamu)-sam bardzo tego nie lubie i nie
    chce nikogo zrazac, ten punkt jest tylko po to zebym czul sie
    bezpiecznie ze jak wysle dla uzytkownikow masowa korespondence o nowej
    funkcji lub zyczenia swiateczne to zeby nikt sie do mnie nie
    przyczepil ze spamuje

    > ad. 43: Na końcu masz błąd edycyjny.
    poprawilem