  • 1. Data: 2005-01-20 08:48:12
    Temat: Proszę o radę :-(
    Od: "Dorota" <d...@p...fm>

    Witajcie!
    W mojej firmie urlop jest zawsze planowany na początku roku i dawany do
    ogólnej informacji.
    Tak jest i w tym roku , więc zaplanowałam sobie urlop i zarezerwowałam już
    wycieczkę wpłacając kaucję . Dziś się dowiedziałam że z powodów finansowych
    firmy , chcą nam część urlopu przenieść na teraz , żeby nie wypłacać nam
    postojowego.
    Mam pytanie czy mogą tak zrobić i co moją przedpłatą na wycieczę.
    Będę musiła przecięz pokryć koszty całj wycieczki mimo ze nie pojade .
    Czy zakład tak bezkarnie moze robić?
    Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo prosze o porade bo się kompletnie na tym
    nie znam
    Z góry bardzo dziękuję
    Pozdrawiam
    Dorota

  • 2. Data: 2005-01-20 11:54:12
    Temat: Re: Proszę o radę :-(
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Dorota* wrote in <news:csnr9k$i07$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > Czy zakład tak bezkarnie moze robić?
    > Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo prosze o porade bo się kompletnie na tym

    z tego co pamietam to plan urlopów nie jest wiążący - jest tylko dla
    celów organizacyjnych. Ewentualny zwrot kosztów dotyczy tylko tego
    jakby Cie wezwali z urlopu na którym już jesteś (bez takich typu zakup
    nart itp.).

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.