  • Data: 2008-09-15 13:23:46
    Temat: Re: Proszę o poradę
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:galj1b$pu4$1@inews.gazeta.pl...

    > Byłem na tym forum i jak się dowiedzieli że jestem osobą niepełnosprawną
    > wyśmiali mnie na tym forum

    Jak wyśmiali Cię za niepełnosprawność, to nie byli Ciebie warci. Ja w tym
    momencie podziękowałbym. Bo jak za pisanie banialuków, to zdarza się
    wszędzie :-)

    > Logi jakby co mam
    > Przez te kłótnie forum upadło ,szlachetni ludzie odeszli od tej chwili
    > nie
    > wpuszczają mnie na to forum

    Jak upadło, to po sprawie, problem sam się rozwiązał.
    Posłuchaj, raczej na każdym forum jest regulamin za złamanie którego są
    jakieś sankcje /spokojnie nie więzienie/ włącznie z brakiem dostępu do
    forum, czy tam niemożliwością brania czynnego w nim udziału. Jak miałeś tego
    bana, czy ostrzeżenia, to musieli na jakiś złamany pkt. regulaminu powoływać
    się. Widocznie poprawy nie było i jest jak jest. Jak nie napisali za co
    zostałeś wyrzucony, to grzecznie zapytaj, albo nie pytaj czort z nimi. Bo
    nie bardzo chce mi się wierzyć, że to tak dla kaprysu wywalają. Chociaż w
    tym przypadku może wywalili wszystkich skoro padło. No to teraz niech sami
    piszą. Jeden założy wątek a drugi odpowie, że nie wie ;).
    Olej ich i nie przejmuj się straszeniem prokuratorem. Znajdź inne fora, a to
    raczej nie powinno sprawić Ci kłopotu, skoro proxy potrafisz ustawić.
    Będziesz miał nowych kolegów, tylko nie kłóć się, bo skończy się jak w tym
    przypadku. Powodzenia
    --
    Maluch