eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić? › Re: Prosze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i zaplacic za nią co moge zrobić?
    From: michal <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o pomoc - nieuczciwa firma nie chce odebrac umowy o dzielo i
    zaplacic za nią co moge zrobić?
    Date: Wed, 02 Aug 2006 09:54:15 +0200

    Witam

    Tylko co zakombinowałem? Nie chciałbym popełnić drugi raz tego samego błędu.
    Druga sprawa ze zleceniodawca i tak nie odbierze ode mnie listu do odbioru
    dzieła w ciągu 7 dni lub wskazania pisemnie poprawek. Druga sprawa ze teraz
    strona nie chodzi ze wzgledu na zabezpieczenie ktore wykonalem jak poprawie
    to to on bedzie mial w pelni dzialajaca strone i ja nic nie bdede mogl
    zrobic a wiadomo ze do sodu nikt nie pojdzie z tym bo same dojazdy 400km w
    do sadu mnie zrujnują. Ja juz wyslalem wezwanie do odbioru dziela w ciagu 7
    dni ale co z tego jak zleceniodawca mam to gleboko w d.....

    Czyli nic nie moge zrobić?????