    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc - lokator nie chce opuścić lokalu
    Date: Sat, 14 Jun 2008 08:37:02 +0200

    On Sat, 14 Jun 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Ile potrzeba podpisów na obywatelską inicjatywę ustawodawczą? Sto tysięcy?

    Obawiam się, że nie spotkasz się ze "zrozumieniem społecznym".
    Mało kto kojarzy że "ochrona lokatorów" jest przyczyną dla której komuś
    w złej sytuacji życiowej będzie BARDZO trudno zamieszkać gdziekolwiek.
    Tak jest we wszystkich dziedzinach: chroni się prawa tego kto "już ma",
    co odbija się na tych co "nie mają".
    Czy to idzie o pracę, czy o mieszkanie. I o wolny plac też (mam na myśli
    przypadek, kiedy ktoś okazał się ... żeby łagodnie ująć, mało przewidujący
    sadząc drzewo na własnym gruncie).
    Powód? pewnie taki, że większość jednak "ma".

    pzdr, Gotfryd