    From: "Okoń" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc!!! Długie :-(
    Date: Wed, 1 Sep 2004 22:42:40 +0200

> [...]
    dnia 6
    > lipca 1982 roku o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U z 2001 roku, nr
    124,
    > poz. 1361 z późniejszymi zmianami). Pozwanymi winny być osoby ujawnione w
    > księdze wieczystej.
    > O zasiedzenie tylko wtedy gdy nabycie w latach piendziesiatych nie było
    ważne. A
    > wtedy rzeczywiście bez wezwania wszystkich zainteresowanych postępowanie
    nie
    > może się odbyć.
    > Trzeba dokładnie znać stan faktyczny by się racjonalnie wypowiadać.
    Podawany
    > przez Ciebie stan faktyczny nie jest do końca logiczny.
    > Skonsultuj się w realu z jakimś adwokatem lub radcą prawnym.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Witaj!
    Dzięki za podpowiedź. Akt notarialny jest w porządku.
    Mam pokwitowanie opłacenia podatku. Nikt nigdy nie wnosił żadnych roszczeń.
    Ten sam notariusz sporządzał akty własności i innych osób z tej samej
    księgi. Już wycofywał się nie będę. W ciągu całego procesu sprawa była tylko
    raz zawieszona. Sąd odwoławczy stwierdził, że winę za ten stan rzeczy ponosi
    sędzia. Dlaczego trwa to tak długo? Podtrzymaliście mnie na duchu mam
    nadzieję że nie pozostało mi nic innego tylko być dobrej myśli i czekać,
    czekać, czekać.....
    ( Dziwi mnie dlaczego sąd przyjął te wszystkie sprawy? )
    Jeszcze jedno czy sąd zwróci mi pieniądze za sprawę odwoławczą skoro
    orzeczono niedopatrzenie pani sędzi?
    Jak to może być iż decydować o tym ma ta pani? Jeszcze raz dziękuję!
    Pozdrawiam!
    Andrzej.