  • Data: 2002-08-22 21:23:13
    Temat: Re: Proszę
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG wrote:
    > To dlaczego w ogole powstaly ?

    Przeczytaj prospekty tych co weszły na giełdę - z powodu mrzonek co do wysokości
    wpływów z reklam.

    > Ktory serwis? A mnie tez zasponsoruja?

    Oni nikogo nie sponsorują. Tworzysz serwis, ludziska z niego korzystając wisząc
    na ich łączach i wtedy dostaniesz swoją działkę. I zauważ, że nie jest
    to raptem 10% nie jest to nawet po połowie, oni dają gro kwoty bo aż 75 czy
    też 85 procent.
    Dobrodzieje czy też dobrze skalkulowany interes?

    > Komu sie oplaca? Na pewno nie dostawcy internetowemu.

    Właśnie, że dostawcy internetowemu - powstają nowe usługi, pomysły, ludzie
    intensywniej korzystają, wzrastają wpływy.

    > Czy uwazasz, ze klapa Areny, czy Ahoj przyczynila sie do spadku
    > zainteresowania internetem i zubozenia jego tresci? Czy przez to dostawca
    > ma mniej klientow?

    Tak - przyczyniła się do zubożenia jego treści. Czy ma mniej klientów
    tego nie wiem, na razie pozostałe mogły przejąć klientelę.
    Ale jak długo pociągną pozostałe?

    > Czy kazdy internauta korzysta z portali?
    > Nie. Wiec ilu?

    Z badań wynika, że każdy. Ale tu nie chodzi tylko o portale, lecz o różne
    serwisy, chodzi o muzykę ssaną z internetu programami klient-klient,
    o filmy, animacje, literaturę i kij wie co jeszcze w przyszłości się
    pojawi. Na tej całej twórczości zarabiają telekomy nic nie dając twórcom.
    Ani grosza. ITI wali setki milionów złotych w onet i jak przytomnie
    powiedział jeden z jego szefów "Na razie to lanie benzyny to cudzego samochodu"
    A ten cudzy samochód to właśnie telekomy.
    Dostrzegasz to czy udajesz, że wsio jest OK ?

    > Na jakiej zasadzie i kto komu mialby placic? Netia Onetowi?
    > Ile? Tepsa Elicie.pl? To jest utopia...

    Tak Netia, TP SA i inni dostawcy powinni płacić twórcom treści tantiemy.
    Ile? Docelowo 50%.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm