  • 11. Data: 2005-04-06 09:32:52
    Temat: Re: Prostytucja w sadzie rejonowym w Wodzislawiu
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Faust napisał(a):

    > bez dyskusji jest organem ustawodawczym, gdyż jej członkowie są wybierani w
    > wyborach powszechnych (zasada trójpodziału władzy), choć niewątpliwie jej
    > akty prawne mają ograniczone kompetencje (terytorialne i kompetencyjne wg
    > właściwości)

    Rolnicy wybierają sołtysa w wyborach powszechnych. Też jest organem
    ustawodawczym?

    Zastanów się nad wizytą u lekarza. Domyśl się jakiego.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-04-06 10:17:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jej
    > akty prawne mają ograniczone kompetencje (terytorialne i kompetencyjne

    Wiesz, ale mam wątpliwość, czy może wydawać ustawy. Zajrzyj do
    Konstytucji, by się upewnić, bo być może się mylę.

    > oczywiscie, że rada powiatu nie jest pracodawcą w stosunku do
    prokuratury
    > czy sądu, niemniej posiada prerogatywy tak finansowe jak i decyzyjne
    (o
    > których pisałem w poprzednim poście), które pozwalają jej na
    "rozdawanie"
    > korzyści stricte materialnych - czyli jest to tylko inna forma
    płatności, w
    > odróżnieniu od pensji wypłacanej w gotówce
    > co było do udowodnienia

    Teoretycznie Rada Powiatu miała by kłopoty z dofinansowaniem Sądu czy
    Prokuratury. Co prawda mają prawo przekazywać środki na podwyższenie
    bezpieczeństwa na swoim terenie, ale w znanych mi przypadkach trafiało
    to do Policji, Straży Pożarnej. Przyznam, ze o dofinansowaniu Sadu, czy
    Prokuratury nie słyszałem, co nie znaczy, że coś takiego nie miało
    miejsca.

  • 13. Data: 2005-04-06 11:24:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Rolnicy wybierają sołtysa w wyborach powszechnych. Też jest organem
    > ustawodawczym?
    >
    > Zastanów się nad wizytą u lekarza. Domyśl się jakiego.

    musisz byc taki chamski?

    P.

  • 14. Data: 2005-04-06 12:13:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > musisz byc taki chamski?

    Znasz przysłowie o słomce i belce?

    A co do meritum to była tylko dobra rada.

  • 15. Data: 2005-04-06 12:30:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Znasz przysłowie o słomce i belce?

    nie nie znam

    > A co do meritum to była tylko dobra rada.

    w dupie mam Twoje dobre rady.

    Jezeli masz odmeinne zdanie od swojego rozmowcy
    to napisz dlaczego a nie probuj go ponizac, bo to zwykle chamstwo i
    prostactwo

    nie Ty jestes od decydowania kto , kiedy i co moze mowic(pisac).

    P.

  • 16. Data: 2005-04-06 12:55:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > w dupie mam Twoje dobre rady.

    Jesteś zabawny.
    Nie złość się. Złość piękności szkodzi.
    I więcej kultury.

  • 17. Data: 2005-04-06 14:07:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesteś zabawny.

    ulzylo Ci?

    (Zabawny, troll, (... ) to wszystko co szanowni grupowicze maja do
    powiedzenia osobom o odmiennych pogladach?)

    > Nie złość się. Złość piękności szkodzi.
    > I więcej kultury.

    jezeli masz choc troche honoru to podpisz sie jak czlowiek. (nie anonimowo)

    P.

  • 18. Data: 2005-04-06 14:16:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > jezeli masz choc troche honoru to podpisz sie jak czlowiek. (nie anonimowo)

    Nie zadaje się z dziećmi. Jeszcze potem ktoś podejrzewałby mnie o
    pedofilię :)

    Ale dość tego znudziłeś mnie już. Zresztą nie będę nadużywał
    cierpliwości użytkowników grupy.

    Koniec tematu.

  • 19. Data: 2005-04-06 14:29:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie zadaje się z dziećmi. Jeszcze potem ktoś podejrzewałby mnie o
    > pedofilię :)

    raczej debilstwo, chamstwo, prostactwo *)

    > Ale dość tego znudziłeś mnie już.

    *) co bylo do udowodnienia.

    P.

  • 20. Data: 2005-04-06 18:15:00
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    > Wiesz, ale mam wątpliwość, czy może wydawać ustawy. Zajrzyj do
    > Konstytucji, by się upewnić, bo być może się mylę.

    oczywiście, że nie może wydawać ustaw, bo to wyłaczna kompetencja sejmu
    co nie zmienia faktu, że pochodząc z wyboru powszechnego i mając uprawnienia
    lokalne do stanowienia praw lokalnych, jest w naszym systemie konstytucyjnym
    "organem władzy ustawodawczej" - bo przecież nie wykonawczym(rządowym) czy
    sądowym - a tu możliwości wyboru się kończą

> [...]
    > to do Policji, Straży Pożarnej. Przyznam, ze o dofinansowaniu Sadu, czy
    > Prokuratury nie słyszałem, co nie znaczy, że coś takiego nie miało

    oczywiście, ale przecież nie pisałem o możliwościach dofinasowania sądu czy
    prokuratury jako instytucji, ale możliwościach "dofinansowania" pracowników
    tych instytucji jako osób fizycznych
    a tu problem się zaczyna już na poziomie przydziału lokalu komunalnego dla
    sędziego, który właśnie otrzymał nominację w rejonie powiatu, oczywiście z
    dalszą możliwością "sprywatyzowania" tego lokalu, w trybie sprzedaży
    bezprzetargowej po preferencyjnej cenie ustalonej decyzją rady gminy/powiatu
    ( oczywiście w myśl zasady dobra wspólnego - bo dobry sędzia jest w powiecie
    potrzebny)
    i takich przykładów możliwych "dofinansowań" przez radę powiatu/gminy
    konkretnych pracowników sądu czy prokuratury (oczywiście tych pożytecznych z
    punktu widzenia radnych) można podać całą listę - wystarczy przejrzeć
    prerogatywy rad powiatu/gminy - i okazuje się, że możliwości te są większe
    niż nam się wydaje