  • 1. Data: 2009-09-30 12:49:41
    Temat: Re: Prośba o poradę - czy tak można postępować?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h9vjt2$89f$1@inews.gazeta.pl...

    > Koleżanka z pracy dowiedziała się ile zarabiam, okazało się, że jej
    > wynagrodzenie jest
    > mniejsze o kilkadziesiąt zł, stanowisko pracy to samo lecz ona dłużej
    > pracuje.

    Dluzej pracuje, znaczy bardziej jest przywiazana do tej jednej pracy,
    trudneij jej bedzie zmienic jak cos, wiec moze robic za półdarmo.
    Masz 2 wyjscia, albo oddac aneks i pokornie poddac sie woli "pana" - dajej
    grzejac dupe na budzetowym stolku,

    albo

    podjac walke, ktora wygrasz, ale wylecisz z roboty pod byle pretekstem
    (reorganizacja, restrukturyzacja, itp.). No chyba, ze jestes dobra w tym, co
    robisz - i nie pozbeda sie Ciebei bez szkody dla siebie. Mozesz tez
    ewentualnie zainteresowac sprawa media (a jak sprawa ucichnie przeprowadzic
    sie do innego miasta) :)

    Wybor nalezy do Ciebie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-09-30 13:47:28
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > co robisz - i nie pozbeda sie Ciebei bez szkody dla siebie. Mozesz tez
    > ewentualnie zainteresowac sprawa media (a jak sprawa ucichnie

    Czy przypadkiem podczas redukcji z winy zakladu pracy nie naleza sie
    odszkodowania i zupelnie inny status bezrobotnego?
    Ja bym sam nie odchodzil bo to jak przyznanie sie do winy, wrecz przeciwnie
    teraz bym robil wylacznie to co w zakresie obowiazkow mam i niech wywala...
    Jak na moje doswadczenie nie wywali... predzej kolerzanke co zrobila afere.

  • 3. Data: 2009-09-30 20:45:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:SjJwm.230477$uC1.105740@newsfe18.ams2 pmlb

> [...]
    > przeciwnie teraz bym robil wylacznie to co w zakresie obowiazkow mam i
    > niech wywala... Jak na moje doswadczenie nie wywali... predzej
    W budzetówce wcale nie jest mniejsze nasycenie gnojstwem, szczurami
    wyscigowymi, wlazidupami i innymi odpadami niz w sferze pozabudzetowej.
    Rzuce teze, ze jest to proporconalnie porównywalne, a pracuje od lat i tu i
    tu. Ludzie(?) wszedzie tacy sami.
    Spróbuja wywalic niepokorna.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2009-10-01 12:41:02
    Temat: Prośba o poradę - czy tak można postępować?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Kilka dni temu, otrzymałam podwyżkę o kilkadzięsiąt złotych (Budżetówka).
    coś na zasadzie aneksu do umowy.

    Koleżanka z pracy dowiedziała się ile zarabiam, okazało się, że jej
    wynagrodzenie jest
    mniejsze o kilkadziesiąt zł, stanowisko pracy to samo lecz ona dłużej
    pracuje.

    Poszła zrobić afere, wynik był taki jak spodziewałam się
    odebrano mi tę kwotę, kadrowa kazała oddac ten aneks i nowy podpisać.

    Aneksu jeszcze nie oddałam, bo nie mam przy sobie, ale obowiązkowo kazali mi
    go dostarczyć

    Czy tak może postępowac pracodawca?
    Dodam, ze dyrektor powiedział " jak się nie podoba coś komus to może juz
    pisac wypowiedzenie"

    pozdrawiam