  • 1. Data: 2006-04-27 18:37:52
    Temat: Prośba o pomoc!!
    Od: "ewa" <a...@p...onet.pl>

    Bardzo pilnie potrzebuję pomocy kogoś kto potrafi odnaleźć w zasobach
    internetu ( w archiwach www.mobile.de) :

    auto było wystawione do sprzedaży w 2004r. luty-marzec na w/w serwisie i
    innych serwisach dotyczących sprzedaży aut

    Do sprzedaży było wystawione przez niemiecki autokomis. Był to mercedes
    sprinter 316 cdi

    Jeżeli jest ktoś kto mógłby nam pomóc odnaleźć w internecie adnotacje, lub
    cokolwiek dot. tego auta - proszę o kontakt email. Przewidziana gratyfikacja
    za pomoc. Osobom zainteresowanym prześlę więcej szczegułów dot. tego
    poszukiwanego auta.

    adax_sklep (at) poczta.onet.pl

    Ewa

  • 2. Data: 2006-04-27 19:40:27
    Temat: Re: Prośba o pomoc!!
    Od: "michal_cobra" <m...@o...pl>

    Od 2004 roku dużo minęło.
    Chyba już sprzedany jest ten samochód ?

  • 3. Data: 2006-04-27 19:48:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 20:37:52 +0200, ewa napisał(a):

    > Do sprzedaży było wystawione przez niemiecki autokomis. Był to mercedes
    > sprinter 316 cdi

    Pogódź się z tym, że straciłeś pieniądze. Zgłoś sprawe na policje. Za
    naiwność i głupote sie płaci! :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-04-27 20:02:44
    Od: "ewa" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal_cobra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Od 2004 roku dużo minęło.
    > Chyba już sprzedany jest ten samochód ?

    Tak my go kupilismy i okazało sie że to był błąd życia.
    Teraz ta firma (niemiecki autokomis) wypiera się że oni nam tego auta nie
    sprzedawali!!!!

    Ewa

  • 5. Data: 2006-04-27 20:33:01
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Pogódź się z tym, że straciłeś pieniądze. Zgłoś sprawe na policje. Za
    > naiwność i głupote sie płaci! :)

    Chce zgłosić z jakimś dowodem, twój smile nie pomaga zupełnie.

    Może spróbować kontaktu z mobile.de?

    Szymon

  • 6. Data: 2006-04-27 21:04:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    ewa napisał(a):
    > Tak my go kupilismy i okazało sie że to był błąd życia.
    > Teraz ta firma (niemiecki autokomis) wypiera się że oni nam tego auta nie
    > sprzedawali!!!!
    Napisz do mobile.de
    Poza tym - macie chyba jakis dowod zakupu? IHMO bedzie on lepszy niz
    znalezienie archiwum mobile.de
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-04-27 21:29:51
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "ewa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo pilnie potrzebuję pomocy kogoś kto potrafi odnaleźć w zasobach
    > internetu ( w archiwach www.mobile.de) :

    Ja bym szukała w archiwach google predzej. W zaawansowanych zmien sobie
    jezyk na niemiecki wpisz wszystko co jestes w stanie czyli nazwa, kolor,
    stan licznika [taki jak byl wówczas w ogłoszeniu] etc i jazda

    HaNkA

  • 8. Data: 2006-04-27 22:16:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Apr 2006 22:33:01 +0200, Szymon napisał(a):

    > Chce zgłosić z jakimś dowodem, twój smile nie pomaga zupełnie.

    Widze, ze sie pomylilem. Myslalem ze chodzi o kolejnego naiwnego, ktory
    wplacil X tys. euro zaliczki i zostal z niczym.

    > Może spróbować kontaktu z mobile.de?

    Srednio rozumiem cala sytuacje. Przeciez na auto musi byc faktura, a na
    fakturze sprzedawca.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-04-28 07:00:20
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl>

    Użytkownik "ewa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo pilnie potrzebuję pomocy kogoś kto potrafi odnaleźć w zasobach
    > internetu ( w archiwach www.mobile.de) :

    Witam
    Jaki kolor?, bo znalazlem 36 szt z marca 2004
    Pozdr
    maf

  • 10. Data: 2006-04-28 18:32:05
    Od: "ewa" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maf" <m...@n...alpha.pl> napisał:

    > Witam
    > Jaki kolor?, bo znalazlem 36 szt z marca 2004
    > Pozdr
    > maf

    Napewno auto było wystawione na www.mobile.de - tam na nie trafiliśmy w
    2004r. (luty, marzec)
    Niemożemy jednak znaleźć tego auta w archiwach mobile.de

    Mercedes Sprinter 316 CDI
    rok produkcji 2002
    kolor biały
    Wystawiony jako unfall - ale zdolny do jazdy (uszkodzona lewa strona)
    Miejscowość Bochum 44805 w Niemczech
    cena sprzedaży: 15,000 - 18,500 Eur

    Ewa