  • Data: 2016-06-10 00:14:25
    Temat: Re: Prośba o informację
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6/9/2016 11:51 AM, (Tom N) wrote:
    > witek w

    > [...]
    >
    > Kogo/co pozałatwiać? Podjęcie uchwały?

    Nie.
    Pozalatwiac sprawy spadkowe. Bo narazie to nawet prawa glosu nie maja.

    > Podobno płacą...

    co ma płacenie do spraw formalnych np bycia członkiem wspolnoty lub np
    chocby zwrotu nadpłaty. Formalnie niewiadomo komu oddac kase.

    > No i pytanie skąd zarządca powziął informację o śmierci członków, dlaczego
    > nie reagował od 10 lat...

    Nie wiem skąd powziął. Najwyraźniej powziął.
    Nie reagował bo raz, że mógł się o tym dowiedzieć dopiero teraz, dwa nie
    miał obowiązku reagować dopoki mu to nie bylo potrzebne do czegos.