  • Data: 2016-06-12 08:36:43
    Temat: Re: Prośba o informację
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 czerwca 2016 19:05:46 UTC+2 użytkownik arek napisał:

    > Po jaką cholerę wymuszają tym działaniem szybsze uregulowanie stanu
    > prawnego mieszkania po zmarłych rodzicach? Z tego co wiem w Polsce nie
    > ma przepisów nakazujących spadkobiercom wszczęcie procedur spadkowych w
    > jakimś określonym czasie.
    Kilka lat temu kupowałem strych od wspólnoty(dwa mieszkania z niego robiłem)
    Udziały w częściach wspólnych się zmieniły każdemu wtedy i też była konieczność
    uregulowania własności w jednym z mieszkań. Formalny właściciel nie żył lat kilka
    już, mieszkała tam córka która sprawy spadkowe uregulowane nie miała. Ale
    załatwiliśmy to szybko.