  • Data: 2018-04-01 08:47:28
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Słowem swoją niechęć opierasz i podbudowujesz głównie na sensacyjnych
    > doniesieniach medialnych.

    Nie - po prostu wiem na czym polega praca policjanta (wyrabianie
    statystyki dla komendanta i wypełnianie rozkazów) więc wiem czego mogę
    się po nich spodziwać. Wyrabiania statystyki. Czasem ci przypadkiem
    pomogą, częściej mają cieę w dupie czasem się przypieprzą dla zasady.
    Per saldo nigdy mi w niczym jako obywatelowi nie pomogli, parę razy
    przeszkadzali, ogólnie nic dobrego z kontaktów z nimi nie wynikło.
    Pragmatyzm.

    > Dyskutować zawsze można jeśli nie jest to pyskówka i obie strony są
    > chętne.

    Oczywiście oni nie byli chętni, my w sumie też niespecjalnie - niech ich
    na szkoleniach uczą o prawie które maję egzekwować a nie przypadkowi
    "podejrzani" ich mają uczyć (co część będzie traktować jako postawę
    konfrontacyjną). BTW część z nich była przekonana że jest zakaz w
    miejscach publicznych i nie szło im tego przetłumaczyć.

    " - jest zakaz na ulicach placach i placach zabaw"
    " - No właśnie w miejscach publicznych"
    " - Nie proszę pana - na uliczach, placach i placach zabaw, nie w
    miejscach publicznych. Nie jesteśmy ani na ulicy ani na placu ani na
    placu zabaw"
    " - to jest miejsce publiczne - nie wolno"

    No debile normalnie. Jakbyś z osłem dyskutował.

    > W innych krajach te poicje też są często takie sobie, ale wydaje się, że
    > rzecznicy są wyszkoleni, aby minimalizować szkody wizerunkowe, a nie je
    > powiekszać.

    I właśnie wypowiedzi tych pajaców utrzymują mnie w przekonaniu (oprócz
    własnych przemyśleń i doświadczenia), że od policji należy się tzrymać z
    daleka. Masz sprawę, gdzie ewidentnie spieprzyli, należy po prostu
    przeprosić, a tu tempa dzida będzie ci na twicie pisać, że policjanci
    się nei skapnęli, że wszli gdzie nie trzeba, bo bałagan był jak na
    melinie. Noż kurwa mać!

    Weź jeszcze pod uwagę, że znalezienie w sumie kilkudziesięciu
    inteligentnych i wygadanych policjantów w skali kraju na rzeczników nie
    powinno być problemem. Jednak jest - albo tych kilkudziesięciu nie ma w
    całej formacji, albo nie kwalifikacjie decydują. I dobrze to oddaje
    całość sytuacji w policji.

    Sytuacja wokół miesięcznic, ścigania spacerowiczów, awersja do symboli
    nienawiści jakim są białe róże oraz obojętność w stosunku do symboli
    miłosci prezentowanych przez nazistów, oscentacyjnie wyjebana postawa
    przy wykonywaniu hymnu przez demonstrantów (i tłumaczenia Roberta w tym
    zakresie) również nie pomaga.

    Shrek