    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <d4huC.47673$2b7.12337@fx16.ams1>
    <mahb533uguc3$.b449l5qyooa3.dlg@40tude.net>
    <5aba342a$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <cyruC.27994$vC2.8540@fx22.ams1> <p9e100$ja2$4@node2.news.atman.pl>
    <JnzuC.84411$iI7.31468@fx06.ams1> <p9f7ob$ooo$4@node2.news.atman.pl>
    <oLFuC.81004$LL6.53102@fx09.ams1> <p9fa81$ooo$7@node2.news.atman.pl>
    <f7GuC.49898$2b7.27630@fx16.ams1> <p9gfhl$8pa$1@node1.news.atman.pl>
    <6HWuC.89466$cC7.59133@fx19.ams1>
    <5abc7748$0$1008$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2%uC.161554$QG4.25600@fx23.ams1>
    <5abca0bb$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <PNfvC.57614$VU6.48250@fx07.ams1>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2018 06:44:23 +0200

    > A słuchaj, powiedz ile razy Tobie się cos takiego przytrafiło, tzn.
    > przetrzepanie przez policję, chamskie, naruszajace Twoje prawa, bez
    > żadnego, jakby się wydawało, konkretnego powodu?

    Jeszcze przez milicję, to tak ze dwa razy,
    ale byłem wtedy młody, może nawet sam prowokowałem.
    W ostatnich latach byłem zatrzymany też ze dwa razy -
    za każdym razem wynikało to z naturalnej troski funkcjonariuszy
    o porządek publiczny. (pomijam normalne kontrole drogowe, ale
    to też tak raz na 100tys km)
    Ale ja nie chodzę po nocy, rzadko jeżdżę po nocy, nie jeżdżę na rowerze,
    mam tak mało czasu kiedy można się do mnie przyp..., że mnie
    to wcale nie dziwi, ale słucham radia i dziś omówli właśnie
    przypadek dziennikarki, której policja zrobiła bezpodstawny najazd.
    O takim doświadczeniu dla Ciebie pisałem.
    Masz jak na zawołanie.
    A z zupełnie świeżych i "prowokowanych" tematów, które mnie bardziej
    dotyczą, to nie dalej jak wczoraj sąd ogłosił wyrok w sprawie osób
    manifestujących swoją solidarność pod komisariatem z przesłuchiwanymi.
    Akurat takie działania (legitymowania i spisywania) prowadził
    chyba tylko jedynie komisariat na Trzemeskiej we Wrocławiu
    i wszelkie działania funkcjonariuszy w tej sprawie były
    głupie, naruszające prawa i bez konkretnego powodu.
    Sąd uznał, że to widzimisię komendanta.
    I nie byłoby to śmieszne gdyby się okazało, że sąd myśli bardziej
    politycznie.