    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    <d4huC.47673$2b7.12337@fx16.ams1>
    <mahb533uguc3$.b449l5qyooa3.dlg@40tude.net>
    <5aba342a$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    <cyruC.27994$vC2.8540@fx22.ams1> <p9e100$ja2$4@node2.news.atman.pl>
    <JnzuC.84411$iI7.31468@fx06.ams1> <p9f7ob$ooo$4@node2.news.atman.pl>
    <oLFuC.81004$LL6.53102@fx09.ams1> <p9fa81$ooo$7@node2.news.atman.pl>
    <f7GuC.49898$2b7.27630@fx16.ams1> <p9gfhl$8pa$1@node1.news.atman.pl>
    <6HWuC.89466$cC7.59133@fx19.ams1>
    <5abc7748$0$1008$65785112@news.neostrada.pl>
    <r2%uC.161554$QG4.25600@fx23.ams1> <p9hvj7$854$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2018 00:53:49 GMT

    On 2018-03-29, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Ale co jest postawą konfrontacyjną? Jazda na rowerze (w zimę to już

    Np. przerzucanie się paragrafami w trakcie takiej interwencji.
    Bezsensowna słowna przepychanka, która do niczego nie prowadzi, poza
    potencjalną eskalacją konfliktu. Poza tym, wydaje mi się, że jak ktoś ma
    tak wielką niechęć do policji, to to widac, bo wbrew stereotypom, tam są
    normalni ludzie a taką niechęć się łatwiej wyczuwa niż ukrywa.

    > Możesz się pochwalić taką skuteczną interwencją poźniej (w sumie w
    > trakcie też)? Bo widzisz - nawet prokurator jest za cienki, żeby chociaż
    > uprawdopodobnić, że tortury zakończone zgonem spełniają przesłanki do
    > aktu oskarżenia o nieumyślne spowodowanie śmierci. Więc z całym
    > szacunkiem, ale swoje możliwości przeceniasz.

    Nigdy nie zdarzyła mi sie sytuacja, aby musiał coś z tym robić. Przy
    czym nie jestem osobą, która jakoś specjalnie unika prowadzenia rowerów
    w zimie. Zresztą o tyle jest to bez znaczenia, że kopiąc się z koniem na
    bieżąco osiągnie się mniej, nie sądzisz?

    Zadałem już to pytanie cef'owi. ZCP miałes jakieś średnio-fajne
    przypadki z policją gdy robiłeś komuś resuscytacje, ale to była inna
    kategoria. Było coś jeszcze? Ty, osobiście, nie Alojzy z YT.

    --
    Marcin