  • Data: 2018-03-23 08:53:43
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie to naciągane jest, podobnie jak szycie obecnie oskarżenia na
    > chłopaka, który niby przyczynił się do wypadku premier Szydło.

    Ze straszydłem też ponoć wszytko było oczywiste i zgodne z zasadami...
    do tego stopnia, że sami prokuratorzy odmówili podpisania się pod
    śledztwem i złożyli wniosek o sprawdzenie wątku borowików. Dlatego też
    zgodnie z procedurami zespół prokuratorów rozwiązano i ich wniosek stał
    się bezprezedmiotowy, a pod papierami (już nie do końca zgodnie z
    procedurami) zamiast prokuratorów prowadzących sprawę podpisał się ich szef.

    Przecież gołym okiem widać, że zarówno w obu przypadkach kryje się
    funkcjonariuszy. Przy takim stopniu robienia kurwy z logiki, to zabójcy
    Popiełuszki do dziś byliby wolni - skąd wiadomo, że nie umarł na
    niewydolność krążeniowo oddechową i to że go wrzucili w worku do wody
    nie miało z tym związku?

    Shrek.