  • Data: 2018-03-23 08:40:43
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdyby w opinii jako jednej z przyczyn nie wskazano narkotyków. Gdyby
    > napisano, że zmarł w wyniku użycia tasera albo krwotoku spowodowanego
    > pobiciem,to dałoby by się spokojnie przedstawić oskarżenie, że wspólnie
    > i w porozumieniu naradzając obowiązujące prawo w zakresie ŚPB. Ale tu
    > jest problem, o nie można wykluczyć, ze zmarł od narkotyków, a tu już
    > winy policjantom przypisać nie sposób.

    Tia... tak jak większość zgonów w dokumentacji to niewydolność
    naczyniowo oddechowa (albo krążeniowa), nie ważne na co chorował denat i
    jak to się przyczyniło do śmierci. Tu jest tak samo, nie ważne, do czego
    przyczyniły się inne rzeczy, ważne, że przestał oddychać.
    Dla mnie to naciągane jest, podobnie jak szycie obecnie oskarżenia na
    chłopaka, który niby przyczynił się do wypadku premier Szydło.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl