  • Data: 2018-03-22 13:02:24
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zakładam że ironizujesz.

    Ja? Skąd. To wynik pracy prokuratury. Jakże bym śmiał:P

    > Zasługuje na szczególną ochronę bo inaczej będziemy mieli
    > kolejnego trupa w komendzie.

    Przecież tena ni pierwszy ani ostatni. Po prostu pech, że wyciekło...

    Tak - ironizuje. Problem w tym, że przepisałem (bardziej dosadnie) tylko
    to, co napisał policjant w stanie czynnym. To już kurwa nie jest
    śmieszne - od dawna nie miałem o nich dobrego zdania u uważałem, że
    policji nalezy unikać o ile to możliwe. Teraz się ich po prostu boję.

    Shrek.