  • Data: 2018-03-22 12:05:07
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2018 o 11:56, grzech pisze:

    > Z tego co wiem nie trzeba stawiać zarzutów, aby rodziców w takiej
    > sytuacji przesłuchać. Jaka jest teraz praktyka tego nie wiem.

    Pogadaj z Robertem, to ci wytłumaczy. Prokurator ponoć rutynowo stawia
    zarzuty świadkom i pokrzywdzonym, żeby ich procesowo przesłuchać. Robet
    twierdzi, że nie trzeba miec ku temu specjalnych podstaw (podobnie jak
    na przykład, żeby komuś zrobić kontrolę osobistą na ulicy) i robi się to
    rutynowo. Co więcej dla ich dobra - więc jak spotkasz prokuratora to
    poproś go o jakieś zarzuty, jak będzie miał dobry humor to może ci
    jakieś odstąpi;)

    Nie rozumie też oburzenia, żeby stawiać zarzuty nieumyślnego
    spowodowania śmierci rodzicom, jak komuś dziecko do niezabezpieczonej
    przez gminę studni wpadnie.

    Natomiast jest dla niego naturalne, że razenie teaserem do rozładowania
    akuumulatora i duszenie podejrzanego nie ma nic wspólnego z jego zgonem.

    Ot - typowy policjant.

    Shrek